Stworzenie „sieci wielu form” pozwala na skuteczne i wartościowe pozycjonowanie marki w Internecie. Jednocześnie może być wykorzystywane i integrowane z innymi działaniami marketingowymi.
Celem pozycjonowania jest osiągnięcie przez adres URL danego serwisu
najwyższego miejsca wśród wyników zwracanych przez wyszukiwarkę użytkownikom poszukującym według określonych słów kluczowych.
Podobnie jak w kampanii Adwords, analizujemy frazy i słowa kluczowe
optymalne dla Twojej oferty oraz sugerujemy ewentualne zmiany
w trakcie pozycjonowania.
Projektujemy i optymalizujemy strukturę i kod serwisu, sklepu, portalu
w taki sposób aby jak najefektywniej pozycjonować się w wyszukiwarkach.
Optymalizujemy wygląd i funkcjonalność serwisu tak, by uzyskać najlepszy efekt i nawigację opartą na frazach popularnych dla Twojej grupy docelowej.
Określając zwyczaje Twojego klienta, charakter branży i formę komunikacji marki z klientem, planujemy szczegółowo dodatkowe formy prezentacji i pozycjonowania oferty w sieci. Np.: blogi, kampanie i strony, kampanie w Social Media, amplifying internetowy, linki, itd.
Na podstawie tych analiz możesz określić koszty i wybrać najkorzystniejsze rozwiązania.
Lepsze wyniki pozycjonowania w wyszukiwarkach gwarantują
efektywny udział grupy docelowej marki w dotarciu do Twojej oferty.
Niewątpliwą korzyścią tej usługi jest fakt, iż nic nie ryzykujesz! Opłata jest pobierana dopiero w momencie wypozycjonowania strony, wg uzgodnień ustalonych w umowie.
Facebook to doskonałe narzędzie do budowania rozpoznawalności
oraz społeczności wokół marki, produktu lub usługi.
Kreujemy długofalowe kampanie marki w społeczności Facebook:
Social Media to bardzo efektywny system sprzedaży bezpośredniej,
który pozwala na szeroki zakres działalności marketingowej
budującej pozytywną opinię oraz społeczność wokół marki lub produktu.
Działania w strukturach Social Media rządzą się jednak własnymi prawami
i wymagają zaplanowanych szczegółowo działań.
Social Media - kampanie produktowe lub konkursy organizowane w mediach społecznościowych stanowią bardzo skuteczny sposób budowania systemu rekomendacji i opinii produktu lub grupy produktów.
Media społecznościowe cieszą się dużą popularnością w różnych grupach wiekowych, społecznych co stanowi idealne środowisko do kierowanych działań. Dodatkowe wsparcie działań na mediach typu UGC jest sposobem na dodatkową „konwersję” i zwiększenie udziału grupy docelowej w działaniach.
Specyficzna forma komunikacji obustronnej oraz komunikacji między użytkownikami zapewnia niezwykle szerokie możliwości działań w systemie „wirusowym”. Możliwości wpływania na opinie, wytworzenie opiniotwórczej są olbrzymie.
Kampania mająca na celu zaoferowanie próbki produktu lub usługi i budowanie systemu rekomendacji. Oczywiście w Internecie ciężko jest udostępnić próbki produktów, chyba że są to produkty wirtualne np.: oprogramowanie, muzyka, itd. Możemy również komunikować o dostępności próbek danych produktów i tworzyć „liderów opinii”, którzy kreują system rekomendacji danego produktu online i offline. Planowanie kampanii tego typu wymaga stworzenia „środowiska”, w którym opinie i informacje o produkcie mogą być realizowane.
Skuteczność tego typu kampanii zależy od czasu, formy, miejsca publikacji.
Dlatego by przeprowadzić efektywną kampanię banerową: