facebookyoutubegoogle pluslinkedin

plzh-CNenfrderues

Bądź widoczny!

Sieć internetowa generuje nowe możliwości komunikacji z konsumentem.
Wykorzystując je, sprawiasz, że trwale zaistniejesz w ich świadomości...

Image
Image
Image
Image

Zaplanuj strategię

Wspólnie wybierzemy dla Ciebie zestaw działań
dopasowany do Twojej branży oraz sposobów pozyskiwania klienta.

POZYCJONOWANIE

POZYCJONOWANIE

To, w jaki sposób jesteś widoczny nie jest bez znaczenia! Pozycjonowanie daje wiele możliwości, nie tylko finansowych ...
SOCIAL MEDIA

SOCIAL MEDIA

Social Media pozwala na szeroki zakres działalności marketingowej budującej pozytywną opinię oraz społeczność wokół marki lub produktu.
INTERNET AMPLIFYING

INTERNET AMPLIFYING

78% konsumentów ufa opiniom na temat marek i produktów które znajdą w sieci. To siła rekomendacji, której<br>nie można lekceważyć …
KAMPANIE PRODUKTOWE

KAMPANIE PRODUKTOWE

To skuteczny sposób dotarcia do jego bezpośredniej grupy docelowej i podkreślenie jego wyjątkowości.

07 pozycjonowanie stron


POZYCJONOWANIE ORGANICZNE

Stworzenie „sieci wielu form” pozwala na skuteczne i wartościowe pozycjonowanie marki w Internecie. Jednocześnie może być wykorzystywane i integrowane z innymi działaniami marketingowymi.

szczegółowo analizujemy Twoją branżę
i branżę klienta

sprawdzamy i analizujemy
oczekiwania klienta i sposób komunikacji

analizujemy język i słowa kluczowe
istotne dla Twojej oferty i grupy docelowe

POZYCJONOWANIE
SŁÓW KLUCZOWYCH

Celem pozycjonowania jest osiągnięcie przez adres URL danego serwisu
najwyższego miejsca wśród wyników zwracanych przez wyszukiwarkę użytkownikom poszukującym według określonych słów kluczowych.

Podobnie jak w kampanii Adwords, analizujemy frazy i słowa kluczowe
optymalne dla Twojej oferty oraz sugerujemy ewentualne zmiany
w trakcie pozycjonowania.

DZIAŁAMY

WEWNĘTRZNIE....

Projektujemy i optymalizujemy strukturę i kod serwisu, sklepu, portalu
w taki sposób aby jak najefektywniej pozycjonować się w wyszukiwarkach.

Optymalizujemy wygląd i funkcjonalności serwisu tak, by uzyskać najlepszy efekt i nawigację opartą na frazach popularnych dla twojej grupy docelowej.

...ORAZ

ZEWNĘTRZNIE

Określając zwyczaje Twojego klienta, charakter branży i formę komunikacji marki z klientem, planujemy szczegółowo dodatkowe formy prezentacji i pozycjonowania oferty w sieci. Np: blogi, kampanie i strony, kampanie w Social Media, amplifying internetowy, linki, itd.

Na podstawie tych analiz możesz określić koszty i wybrać najkorzystniejsze rozwiązania.

Lepsze wyniki pozycjonowania w wyszukiwarkach gwarantują
efektywny udział grupy docelowej marki w dotarciu do Twojej oferty.


Niewątpliwą korzyścią tej usługi jest fakt, iż nic nie ryzykujesz! Opłata jest pobierana dopiero w momencie wypozycjonowania strony, wg uzgodnień ustalonych w umowie.

08 social media


FACEBOOK

Facebook to doskonałe narzędzie do budowania rozpoznawalności
oraz społeczności wokół marki, produktu lub usługi.


Kreujemy długofalowe kampanie marki w społeczności Facebook:


Image
Prowadzenie<br>Fan Page'a

Prowadzenie
Fan Page'a

Pozyskiwanie i komunikacja zwrotna z użytkownikami

Pozyskiwanie i komunikacja zwrotna z użytkownikami

Audyt i śledzenie postępów kampanii

Audyt i śledzenie postępów kampanii

Kreacja wizualna<BR>i moderacja konta

Kreacja wizualna
i moderacja konta

Promocja wydarzeń<BR>i tworzenie subkont

Promocja wydarzeń
i tworzenie subkont

Facebook connect

Facebook connect

Wytworzenie<BR>i koordynowanie konkursów

Wytworzenie
i koordynowanie konkursów

Kampanie<BR>Facebook Ads

Kampanie
Facebook Ads

Amplyfing

Amplyfing

Social Media to nie tylko Facebook!

Social Media to bardzo efektywny system sprzedaży bezpośredniej,
który pozwala na szeroki zakres działalności marketingowej
budującej pozytywną opinię oraz społeczność wokół marki lub produktu.

Działania w strukturach Social Media rządzą się jednak własnymi prawami

i wymagają zaplanowanych szcegółowo działań.

BLOG AUTORSKI

BLOG AUTORSKI

To, w jaki sposób jesteś widoczny nie jest bez znaczenia! Pozycjonowanie daje wiele możliwości, nie tylko finansowych ...
TWITTER

TWITTER

To, w jaki sposób jesteś widoczny nie jest bez znaczenia! Pozycjonowanie daje wiele możliwości, nie tylko finansowych ...
LINKED IN

LINKED IN

To, w jaki sposób jesteś widoczny nie jest bez znaczenia! Pozycjonowanie daje wiele możliwości, nie tylko finansowych ...
INSTAGRAM

INSTAGRAM

To, w jaki sposób jesteś widoczny nie jest bez znaczenia! Pozycjonowanie daje wiele możliwości, nie tylko finansowych ...

09 kampanie produktowe


jak to wygląda
od kuchni?

Określamy i analizujemy grupę
odbiorców danego produktu lub usługi

Badamy środowisko
i sposoby komunikacji

Określamy formę kampanii internetowej,
narzędzia oraz media

Tworzymy kampanię opartą
na wcześniejszych analizach

Testujemy rozwiązania
na grupie fokusowej lub w innej formie
(zobacz: e-badania)

Otrzymujesz szczegółowy raport,
w którym sugerujemy zmiany
i wyciągamy wnioski

Wprowadzamy kampanię w życie,
koordynujemy, analizujemy
i mierzymy efekty.

narzędzia

Social Media - kampanie produktowe lub konkursy organizowane w mediach społecznościowych stanowią bardzo skuteczny sposób budowania systemu rekomendacji i opinii produktu lub grupy produktów.

Media społecznościowe cieszą się dużą popularnością w różnych grupach wiekowych, społecznych co stanowi idealne środowisko do kierowanych działań. Dodatkowe wsparcie działań na mediach typu UGC jest sposobem na dodatkową „konwersją” i zwiększenie udziału grupy docelowej w działaniach.

Specyficzna forma komunikacji obustronnej oraz komunikacji między użytkownikami zapewnia niezwykle szerokie możliwości działań w systemie „wirusowym” . Możliwości wpływania na opinie, wytworzenie opiniotwórczej są olbrzymie.

Image
Image

Seeding Trial w Internecie?

Kampania mająca na celu zaoferowanie próbki produktu lub usługi i budowanie systemu rekomendacji. Oczywiście w internecie ciężko jest udostępnić próbki produktów, chyba że są to produkty wirtualne np. oprogramowanie, muzyka, itd. Możemy również komunikować o dostępności próbek danych produktów i tworzyć „liderów opinii” którzy kreują system rekomendacji danego produktu online i offline. Planowanie kampanii tego typu wymaga stworzenia „środowiska” w którym opinie i informacje o produkcie mogą być realizowane.

Planując Twoją kampanię tworzymy „środowisko” w którym to realizujemy założone cele:

blog - doskonała forma <br/>prowadzenia dialogu z klientem

blog - doskonała forma
prowadzenia dialogu z klientem

strony produktowe

strony produktowe

łączymy narzędzia<br/> tworząc „sieć”

łączymy narzędzia
tworząc „sieć”

kampanie banerowe

Skuteczność tego typu kampanii zależy od czasu, formy, miejsca publikacji.
Dlatego by przeprowadzić efektywną kampanię banerową:

Badamy odbiorcę

Kreujemy formę i infografikę dostosowaną
do otoczenia tak by była widoczna

Projektujemy formę merytoryczną baneru
(Reason to talk or click:)

Badamy skuteczność na reprezentatywnej grupie fokusowej

Wprowadzamy
korekty

Koordynujemy w czasie częstotliwość i środowisko w jakim działamy