JAKIE KORZYŚCI PRZYNOSI ANALIZOWANIE STATYSTYK?
Badanie statystyk odwiedzalności i zachowań użytkownika na Twojej stronie www, portalu lub sklepie internetowym, to podstawowa forma analizy realizacji celów oraz sposób na otrzymanie pakietu informacji dotyczących użytkownika. Analiza przeprowadzana jest za pomocą narzędzi autorskich oraz Google Analytics.
KIEDY STOSOWAĆ
ANALIZĘ STATYSTYK ?
Przy przebudowie serwisu lub sklepu internetowego
Przez cały czas wdrożenia nowych narzędzi wizerunkowych w Internecie
JAKIE KORZYŚCI PRZYNOSI ANALIZOWANIE STATYSTYK?
Dowiesz się ilu użytkowników odwiedza Twoją stronę
Otrzymasz pakiet informacji na temat pochodzenia użytkowników
Zbadasz współczynnik konwersji
Twojego sklepu internetowego
Sprawdzisz czy klient opuszcza „koszyk”
bez dokonania zakupów
Zbadasz czas pobytu na Twojej stronie
do każdego realizowanego przez nas serwisu lub sklepu internetowego integrujemy pakiet narzędzi statystycznych
Monitoring statystyk
pozwala nam na:
ustalenie geolokalizacji użytkowników oraz sposób dotarcia do serwisu
ustalenie współczynnika konwersji zakończonego sprzedażą lub porzuceniem koszyka
wykazanie najczęściej wyszukiwanych słów kluczowych oraz słowa „wejścia” na stronę
wskazanie najmniej efektywnych działów serwisu
Badanie fokusowe polega na przeprowadzeniu „wywiadu” na reprezentatywnej grupie osób, mające na celu zbadanie postaw, przekonań, reakcji i zachowań konsumenta.
JAKIE KORZYŚCI PRZYNOSZĄ FOKUSY?
Korzyści z przeprowadzenia badań fokusowych są bardzo wymierne w efektach. Dzięki nim możesz:
przetestować formę wizualną
i merytoryczną kampanii internetowej
sprawdzić reakcje i efektywność
na planowane działania
skonfrontować różne opinie
i wyciągnąć wnioski
znaleźć alternatywne rozwiązania
nie ujęte w kampanii
zrozumieć potrzeby Twojego klienta
KIEDY i w jakim kontekście
zdecydować się na fokusy?
JAK TO WYGLĄDA?
Test pozwala na optymalizacje narzędzi internetowych i zaprojektowanie w taki sposób by użytkownik mógł z nich swobodnie korzystać. Dzięki badaniom na reperezentatywnej grupie użytkowników możesz:
zachowanie uzytkownika na Twojej stronie www.
użytkownika do informacji na których zależy nam najbardziej.
błędy które utrudniają nawigację.
efektywnie cele sprzedażowe.
stronę pod względem układu i zawartości najbardziej korzystnej dla twojej oferty.
badanie dostosowane do Twojej branży i odbiorcy
priorytety istotne dla Ciebie i sprawdzamy możliwe sposoby ich realizacji
i rekrutujemy grupę fokusową
analizujemy, nagrywamy
wnioski i przedstawiamy wyniki