10 ANALIZA
STATYSTYK

Badanie statystyk odwiedzalności i zachowań użytkownika na Twojej stronie www, portalu lub sklepie internetowym, to podstawowa forma analizy realizacji celów oraz sposób na otrzymanie pakietu informacji dotyczących użytkownika. Analiza przeprowadzana jest za pomocą narzędzi autorskich oraz Google Analytics.

KIEDY STOSOWAĆ
ANALIZĘ STATYSTYK ?

Przy przebudowie serwisu lub sklepu internetowego

Przez cały czas wdrożenia nowych narzędzi wizerunkowych w Internecie

Image

JAKIE KORZYŚCI PRZYNOSI ANALIZOWANIE STATYSTYK?


Jak to wygląda?

Image

11 badania
fokusowe

Badanie fokusowe polega na przeprowadzeniu „wywiadu” na reprezentatywnej grupie osób, mające na celu zbadanie postaw, przekonań, reakcji i zachowań konsumenta.

JAKIE KORZYŚCI PRZYNOSZĄ FOKUSY?

Korzyści z przeprowadzenia badań fokusowych są bardzo wymierne w efektach. Dzięki nim możesz:

Opis grupy uzytkowników,
na której zostało przeprowadzone badanie

Analizę zachowania i odbioru przez użytkownika w kontekście ustalonych celów

Dokumentację z badania

plzh-CNenfrderues