facebookyoutubegoogle pluslinkedin

plzh-CNenfrderues

10 ANALIZA
STATYSTYK

Badanie statystyk odwiedzalności i zachowań użytkownika na Twojej stronie www, portalu lub sklepie internetowym to podstawowa forma analizy realizacji celów oraz sposób na otrzymanie pakietu informacji dotyczących użytkownika. Analiza przeprowadzana jest za pomocą narzędzi autorskich oraz Google Analytics.

KIEDY STOSOWAĆ
ANALIZĘ STATYSTYK ?

Przy przebudowie serwisu lub sklepu internetowego

Przez cały czas wdrożenia nowych narzędzi wizerunkowych w internecie

Image

JAKIE KORZYŚCI PRZYNOSI ANALIZOWANIE STATYSTYK?

Image

Dowiesz się ilu użytkowników<br/ > odwiedza Twoją stronę

Image

Otrzymasz pakiet informacji<br/ > na temat pochodzenia użytkowników

Image

Zbadasz współczynnik konwersji
Twojego sklepu internetowego

Image

Sprawdzisz czy klient opuszcza „koszyk”
bez dokonania zakupów

Image

Zbadasz czas pobytu na Twojej stronie


Jak to wygląda?

do każdego realizowanego przez nas serwisu lub sklepu internetowego integrujemy pakiet narzędzi statystycznych

monitorujemy statystyki i wyciągamy wnioski

ustalamy cele i wskaźniki działań internetowych

rekomendujemy zmiany lub kontynuujemy działania

WYNIKI

Monitoring statystyk
pozwala nam na:

ustalenie geolokalizacji użytkowników oraz sposób dotarcia do serwisu

ustalenie współczynnika konwersji zakończonego sprzedażą lub porzuceniem koszyka

wykazanie najczęściej wyszukiwanych słów kluczowych oraz słowa „wejścia” na stronę

wskazanie najmniej efektywnych działów serwisu

Image

11 badania
focusowe

Badanie fokusowe polega na przeprowadzeniu „wywiadu” na reprezentatywnej grupie osób , mające na celu zbadanie postaw, przekonań, reakcji i zachowań konsumenta.

JAKIE KORZYŚCI PRZYNOSZĄ FOKUSY?

Korzyści z przeprowadzenia badań fokusowych są bardzo wymierne w efektach. Dzięki nim możesz:

Image

przetestować formę wizualną
i merytoryczną kampanii internetowej

Image

sprawdzić reakcje i efektywność
na planowane działania

Image

skonfrontować różne opinie
i wyciągnąć wnioski

Image

znaleźć alternatywne rozwiązania
nie ujęte w kampanii

Image

zrozumieć potrzeby Twojego klienta

KIEDY i w jakim kontekście
zdecydować się na fokusy?

  • budujesz swój wizerunek w internecie
  • kreujesz nową stronę WWW
  • chcesz przebudować swój serwis
  • chcesz poznać opinię i poglądy klienta
  • kiedy chcesz uzyskać wymierne efekty sprzedaży
    w Twoim sklepie internetowym

JAK TO WYGLĄDA?

  • Razem określamy cele i problemy,
    które należy rozwiązać
  • Ustalamy priorytety istotne dla Ciebie
    i sprawdzamy możliwe sposoby ich realizacji
  • Budujemy i rekrutujemy grupę fokusową
  • Badamy, analizujemy, nagrywamy
  • Wyciągamy wnioski i przedstawiamy wyniki

WYNIKI

Po realizacji otrzymasz raport wraz z opisem i komentarzem:

Opis grupy uzytkowników,
na której zostało przeprowadzone badanie

Analizę zachowania i odbioru przez użytkownika w kontekście ustalonych celów

Dokumentację z badania

12 Testy użyteczności strony www

Przeprowadzenie testu zakłada badania na reprezentatywnej grupie fokusowej dostosowanej do Twoich potrzeb. Użytkownicy wykonują serię zadań dotyczących wizualnych i nawigacyjnych aspektów strony www.

Dlaczego Powinniśmy Testować?

Test pozwala na optymalizacje narzędzi internetowych i zaprojektowanie w taki sposób by użytkownik mógł z nich swobodnie korzystać. Dzięki badaniom na reperezentatywnej grupie użytkowników możesz:

Prześledzić

zachowanie uzytkownika na Twojej stronie www.

Nawigować i Naprowadzać

użytkownika do informacji na których zależy nam najbardziej.

Wyeliminować

błędy które utrudniają nawigację.

Realizować

efektywnie cele sprzedażowe.

Optymalizować

stronę pod względem układu i zawartości najbardziej korzystnej dla twojej oferty.

Testy użyteczności strony www, portalu lub innych aplikacji internetowych gwarantuje stworzenie efektywnych narzędzi komunikacji oraz nawigacji.

CO TESTUJEMY?

Strony WWW

Portale Internetowe

Banery i reklamy w sieci

Aplikacje internetowe

Sklepy internetowe

Wersje testowe i prototypy

Na Co Zwracamy Uwagę?

Funkcjonalna i szybka nawigacja

Struktura treści i układ wizualny

Komunikacja z użytkownikiem
i jej efektywne formy

Formę i sposób prezentacji treści sprzedażowych

Odbiór treści wizualnych przez użytkownika

Elementy istotne z punktu widzenia użytkownika

jak to wygląda?

Image

Projektujemy

badanie dostosowane do Twojej branży i odbiorcy

Image

Ustalamy

priorytety istotne dla Ciebie i sprawdzamy możliwe sposoby ich realizacji

Image

Budujemy

i rekrutujemy grupę fokusową

Image

Badamy

analizujemy, nagrywamy

Image

Wyciągamy

wnioski i przedstawiamy wyniki

WYNIKI

Po realizacji otrzymasz raport wraz z opisem i dokumentacją przeprowadzonego badania. Taki raport zawiera:

Opis grupy uzytkowników na której zostało przeprowadzone badanie

Błędy jakie popełnili użytkownicy oraz problemy z jakimi się napotkali

Rekomendacje poprawy i optymalizacji narzędzi

Analizę zachowania i odbioru przez użytkownika

Możliwości komunikacji i powrotów

Dokumentację z badania