Branding to system, który pozwala komunikować się Twojej marce
z otoczeniem na zewnątrz, ale również wewnątrz struktury firmy
lub organizacji.
Projekt brandingu obejmuje swoim zakresem wszelkie działania marketingowe, wzornictwo, wewnętrzną i zewnętrzną komunikację oraz architekturę samej marki.
Architektura wizualna i promocyjna marki to zbiór zasad, dzięki którym możemy stworzyć czytelny i atrakcyjny system postrzegania marki i produktu.
Analizując wszystkie aspekty projektujemy identyfikację wizualną marki, logotyp oraz elementy wspomagające.
Tworzymy jednolitą strukturę zawierając wszystkie elementy brandingu w księdze identyfikacji CI.
Każda firma jest inna, podobnie jak każdy człowiek inaczej postrzega otoczenie. Dlatego nie tworzymy pakietów projektowych, nie mamy limitów poprawek oraz uniwersalnego przepisu na sukces.
W naszych projektach staramy się zawrzeć wszystkie nasze i Twoje spostrzeżenia oraz doświadczenia. Projektując logotyp analizujemy odbiorcę, produkty i usługi zawarte w architekturze marki.
Analiza pozwala na takie zaprojektowanie wszystkich elementów, wersji i wariantów znaku graficznego, aby można było z nich korzystać efektywnie i efektownie.
Projektujemy przestrzeń wykorzystując symbolikę lub typografię skupiając się na każdym szczególe, krzywej i kolorystyce.
strukturę marki
możliwości wykorzystania elementów w różnym otoczeniu
charakterystycznych elementów
znak graficzny, ustalamy kolorystykę i typografię
produkt, usługę oraz odbiorcę
księgę znaku wraz z zasadami i sposobami jego wykorzystania
Każda organizacja powinna stworzyć pewną strukturę, w którą wpisane są jej marki. Nazywamy ją „architekturą marek”. Architektura powinna być czytelna i spójna.
Struktura budowy marki i jej składowych to podstawowy element funkcjonowania
Twojej organizacji w otoczeniu. Jeżeli dana marka nie posiada jasnego i czytelnego systemu strukturalnego pomagamy w jego stworzeniu. Jeżeli taki system istnieje analizujemy go.
Projektując Twój branding oraz system postrzegania, staramy się wizualnie uwzględnić całą architekturę marki oraz elementów pochodnych.
Zgodnie z ustaloną strukturą marki, projektujemy inne elementy wizualne, witrynę internetową, aplikacje internetowe, elementy drukowane i ofertowe oraz e-marketing.
Księga znaku, to podstawowy element wiodący wszystkie elementy brandingu. To zbiór ułatwiający funkcjonowanie marki w otoczeniu oraz jej komunikację wewnątrz i na zewnątrz struktury.
Projektując księge uwzględniamy wszystkie elementy wizualne, architekturę marki, elementy kolorystyki, dane techniczne oraz opis idei przewodniej organizacji.
Księga zawiera dodatkowe elementy graficzne, projekty i wizualizacje
wszystkich projektów związanych z marką: