Na tożsamość marki składa się wiele komponentów

symbolika, kolorystyka,
idea oraz produkt.

7.jpg
26.jpg

Te i inne składniki to wyraźny system komunikacji marki z odbiorcami. Doskonale rozumiemy te zależności, dlatego tworzymy projekty przemyślane i ekscytujące …

10.jpg

01 Projektowanie Logo

Każda firma jest inna, podobnie jak każdy człowiek inaczej postrzega otoczenie. Dlatego nie tworzymy pakietów projektowych, nie mamy limitów poprawek oraz uniwersalnego przepisu na sukces.

W naszych projektach staramy się zawrzeć wszystkie nasze i Twoje spostrzeżenia oraz doświadczenia. Projektując logotyp analizujemy odbiorcę, produkty i usługi zawarte w architekturze marki.

Analiza pozwala na takie zaprojektowanie wszystkich elementów, wersji i wariantów znaku graficznego, aby można było z nich korzystać efektywnie i efektownie.

Projektujemy przestrzeń wykorzystując symbolikę lub typografię skupiając się na każdym szczególe, krzywej i kolorystyce.

JAK WYGLĄDA PROCES
TWORZENIA LOGOTYPU?

Image
Analizujemy

Analizujemy

strukturę marki

Badamy

Badamy

możliwości wykorzystania elementów w różnym otoczeniu

Szukamy

Szukamy

charakterystycznych elementów

Tworzymy

Tworzymy

znak graficzny, ustalamy kolorystykę i typografię

Analizujemy

Analizujemy

produkt, usługę oraz odbiorcę

Projektujemy

Projektujemy

księgę znaku wraz z zasadami i sposobami jego wykorzystania

Image

02 Architektura marki

Każda organizacja powinna stworzyć pewną strukturę, w którą wpisane są jej marki. Nazywamy ją „architekturą marek”. Architektura powinna być czytelna i spójna.

Struktura budowy marki i jej składowych to podstawowy element funkcjonowania
Twojej organizacji w otoczeniu. Jeżeli dana marka nie posiada jasnego i czytelnego systemu strukturalnego pomagamy w jego stworzeniu. Jeżeli taki system istnieje analizujemy go.

Projektując Twój branding oraz system postrzegania, staramy się wizualnie uwzględnić całą architekturę marki oraz elementów pochodnych.
Zgodnie z ustaloną strukturą marki, projektujemy inne elementy wizualne, witrynę internetową, aplikacje internetowe, elementy drukowane i ofertowe oraz e-marketing.

Image

03 IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Księga znaku, to podstawowy element wiodący wszystkie elementy brandingu. To zbiór ułatwiający funkcjonowanie marki w otoczeniu oraz jej komunikację wewnątrz i na zewnątrz struktury.

Projektując księge uwzględniamy wszystkie elementy wizualne, architekturę marki, elementy kolorystyki, dane techniczne oraz opis idei przewodniej organizacji.

Księga zawiera dodatkowe elementy graficzne, projekty i wizualizacje
wszystkich projektów związanych z marką:

  • logotyp i wersje kolorystyczne i ich modyfikacje
  • zasady umieszczania znaku graficznego w otoczeniu
  • szczegółowy opis techniczny kolorystki oraz możliwości druku
  • szczegółowy opis typografii, proporcji i tworzenia dokumentów
  • projekt i opis dodatkowych elementów brandingu - wizytówki, listowniki, szyldy, nośniki reklamowe, branding na samochodach, itd.
  • zasady wykorzystania logotypu na nośnikach i mediach
  • infografikę i system tworzenia oraz łączenia obrazów
  • model postrzegania marki oraz jej produktów

 

plzh-CNenfrderues