facebookyoutubegoogle pluslinkedin

plzh-CNenfrderues

Na tożsamość marki składa się wiele komponentów

symbolika, kolorystyka,
idea oraz produkt.

7.jpg
26.jpg

Te i inne składniki to wyraźny system komunikacji marki z odbiorcami. Doskonale rozumiemy te zależności, dlatego tworzymy projekty przemyślane i ekscytujące …

10.jpg

POMAGAMY ZROZUMIEĆ MARKĘ

Branding to system, który pozwala komunikować się Twojej marce
z otoczeniem na zewnątrz ale również wewnątrz struktury firmy
lub organizacji.

Projekt brandingu obejmuje swoim zakresem wszelkie działania marketingowe, wzornictwo, wewnętrzną i zewnętrzną komunikację, oraz architekturę samej marki.

Architektura wizualna i promocyjna marki to zbiór zasad, dzięki którym możemy stworzyć czytelny i atrakcyjny system postrzegania marki i produktu.

Analizując wszystkie aspekty projektujemy identyfikację wizualną marki, logotyp oraz elementy wspomagające.
Tworzymy jednolitą strukturę zawierając wszystkie elementy brandingu w księdze identyfikacji CI.

01 Projektowanie Logo

Każda firma jest inna, podobnie jak każdy człowiek inaczej postrzega otoczenie. Dlatego nie tworzymy pakietów projektowych, nie mamy limitów poprawek oraz uniwersalnego przepisu na sukces.

W naszych projektach staramy się zawrzeć wszystkie nasze i Twoje spostrzeżenia oraz doświadczenia. Projektując logotyp analizujemy odbiorcę, produkty i usługi zawarte w architekturze marki.

Analiza pozwala na takie zaprojektowanie wszystkich elementów, wersji i wariantów znaku graficznego, aby można było z nich korzystać efektywnie i efektownie.

Projektujemy przestrzeń wykorzystując symbolikę lub typografię skupiając się na każdym szczególe, krzywej i kolorystyce.

JAK WYGLĄDA PROCES
TWORZENIA LOGOTYPU?

Image
Analizujemy

Analizujemy

strukturę marki

Badamy

Badamy

możliwości wykorzystania elementów w różnym otoczeniu

Szukamy

Szukamy

charakterystycznych elementów

Tworzymy

Tworzymy

znak graficzny, ustalamy kolorystykę i typografię

Analizujemy

Analizujemy

produkt, usługę oraz odbiorcę

Projektujemy

Projektujemy

księgę znaku wraz z zasadami i sposobami jego wykorzystania

Image

02 Architektura marki

Każda organizacja powinna stworzyć pewną strukturę, w którą wpisane są jej marki. Nazywamy ją „architekturą marek”. Architektura powinna być czytelna i spójna.

Struktura budowy marki i jej składowych to podstawowy element funkcjonowania
Twojej organizacji w otoczeniu. Jeżli dana marka nie posiada jasnego i czytelnego systemu strukturalnego pomagamy w jego stworzeniu. Jeżli taki system istnieje analizujemy go.

Projektując Twój branding oraz system postrzegania, staramy się wizualnie uwzględnić całą architekturę marki oraz elementów pochodnych.
Zgodnie z ustaloną strukturą marki, projektujemy inne elementy wizualne, witrynę internetową, aplikacje internetowe, elementy drukowane i ofertowe oraz e-marketing.

Image

03 IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Księga znaku, to podstawowy element wiodący wszystkie elementy brandingu. To zbiór ułatwiający funkcjonowanie marki w otoczeniu oraz jej komunikację wewnątrz i na zewnątrz struktury.

Projektując księge uwzględniamy wszystkie elementy wizualne, architekturę marki, elementy kolorystyki, dane techniczne oraz opis idei przewodniej organizacji.

Księga zawiera dodatkowe elementy graficzne, projekty i wizualizacje
wszystkich projektów związanych z marką:

  • logotyp i wersje kolorystyczne i ich modyfikacje
  • zasady umieszczania znaku graficznego w otoczeniu
  • szczegółowy opis techniczny kolorystki oraz możliwości druku
  • szczegółowy opis typografii, proporcji i tworzenia dokumentów
  • projekt i opis dodatkowych elementów brandingu - wizytówki, listowniki, szyldy, nośniki reklamowe, branding na samochodach, itd.
  • zasady wykorzystania logotypu na nośnikach i mediach
  • infografikę i system tworzenia oraz łączenia obrazów
  • model postrzegania marki oraz jej produktów